24 sierpnia 2013

03. Słodki syrop lawendowy

Zarówno babcia jak i kochanek z herbatki zadowoleni, smakowała. Na wieczór przygotowałam jeszcze jedną atrakcję z lawendy. Syrop. Miałam niestety mało lawendy, bo już raz ścinałam w tym roku. Kilka fioletowych lawendek wrzuciłam do szklanki i dosypałam trzy łyżeczki cukru i to wszystko razem rozgniotłam i dolałam odrobinę wody. Następnie przecedziłam i wyszedł mi pyszny, gęściutki, słodki, lawendowy syrop. I tym właśnie syropem poleję lody jakie mojej drugiej połówce zaserwuję.



Cały dzień dzisiaj nam towarzyszy babcia, za moment do domku się zbierze. I wtedy dopiero wtedy, wystawimy sobie foteliki na ogródek, zrobimy kawę, lody i posiedzimy, może nawet obejrzymy zachód słońca...

Cieszcie się resztkami letniego słoneczka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Komentarze obraźliwe oraz spam nie są mile widziane, natomiast za wszystkie pozostałe bardzo dziękuję;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...